Column

Saturday, March 19, 2011

R&B (Red 'n Black)


7 penyeri Majlis Hi-Tea PUSPANITA KPWKM..Setelah sekian lama aku tak meronggengkan diri, inilah kali pertama aku kembali ke lantai dansa.  Biarkan apa orang nak kata.  Bolayan sude..LOL

Geng R&B ni gabungan generasi baru dan lama.  Memang gempak abis.  Kitorang menari 2 jenis tarian; country dance & rock n roll.  Yang best lagi, time makan asyik tergelak je tak sudah-sudah.  Dah tu tengah sedap-sedap makan, manager panggil sebab turn menari dah sampai. Hehe...Telan je la apa yang ada dalam mulut. 


roses...dah macam team panca sitara pulak

Alhamdulillah tak ada silap yang aku buat macam time rehearsal n training.  Nasib baik.  Kalau tak kompom malu sebab aku dok depan sekali.  Dah tu centre of the stage lak tu.  Betul-betul depan meja VIP.

cikgu yang ajo nari...u're the best

Aku tak sangka yang aku still can dancing well.  Time menari rasa macam kejung je.  Lepas tengok video yang member aku record, memang maintain lagi rupanya. Hehe...Sangat tak sangka.  Lembut gak aku menari. Keke..

No comments: