Column

Thursday, March 24, 2011

Penangan Redmummy!!

Selepas entri seram aku yang tersiar kat Redmummy.com ramai pulak yang jengah blog aku yang tak seberapa ni... Thanks you all!! Very appreciate it! Entri tu sebenarnya salah satu antara banyak-banyak kisah seram yang aku alami sendiri sepanjang hidup ni. 


Aku memang tengah dalam pembikinan Koleksi Kisah Seram Shilazizi.  Semua dok dalam deraf.  Kebetulan pulak ada segmen untuk citer hantu kat blog kak red tu, tu yang aku amik satu citer n lantingkan kat kak red (ha, kak red, aku dah guna word 'lanting' ko..jangan marah ek tapi kalau akak tak bagi saya leh removekan word tu).  Tu la fanatik bebeno dengan Redmummy sampai terikut-ikut cakap-cakap dia.  Tapi tak semua ye. Baru satu tu aje pun.



Based on feedback yang aku baca kat komen under entry hantu tu, memacam ada.  Yang percaya, yang tak, yang kata mengarut.  Terpulanglah kan..  Tapi bagi aku benda-benda ni memang wujud.  Kita kan berkongsi bumi yang sama dengan semua makhluk Allah.  Yang penting aku tak ganggu dia dan dia pun tak ganggu aku, kira ok lah tapi ada gak yang sesuka je nak memain dengan kita sebagai manusia ni.  Sabar jelah...

Apapun, aku nak ucap bebanyak kat Redmummy sebab aku dah menumpang ke'glamor'an hakak yang memang pemes tu.  Orang lain cakap aku tumpang glamer, aku pedulik hape!!  Tapi kalau Kak Red yang cakap camtu, aku kena amik peduli.  Hehe...Yelah kan tuan badan dah bersuara, gila ko tak amik kesah...






2 comments:

MySaRaH said...

shila...kasi la link entry hantu tu..aku nk bace jugek.. :D

SHILAZIZI said...

ko klik je kat perkataan 'seram' kat entri aku tu.