Column

Monday, January 9, 2012

Menang Lagi!!

 
Yeah...aku menang lagi. Terima kasih Maxis! Aku sebenarnya sesaje je join contest kat fb Maxis aritu. Tak ingat aku bila tapi yang penting tahun lepas la, 2011. Kisahnya macam ni...Aku join survey contest Maxis Home kat fb.
 
 
Tetiba last month aku dapat call dari satu company ni, FutureLab.  Dia kata aku pemenang contest Maxis.  Aku pelik jugak sebab bukan orang Maxis yang call. Kan sekarang ni berleluasa spam. Entah entah sesaje orang nak perangkap aku ke kan, mana nak tau. Aku minta nama dia, nama company dia, jenis hadiah yang aku dapat, alamat ofis dia..semualah. Lepas tu aku call Maxis untuk confirmation.  Nasib baik betul.  Baru boleh nak happy kan sebab menang contest.
 
Hadiah yang aku dapat.....
 
 
Cek bernilai RM50
2 tiket TGV
 
Aku pergi amik hadiah tu dengan Gendut kat ofis diorang lepas aku terima emel dari diorang.  First time nak pergi ke Mont Kiara sendiri kan, haruslah aku sesat jalan.  Sebabnya aku drive laju sangat sampai terlepas simpang. Nasib baik parking senang dapat.  Abah aku kata susah nak cari parking tapi nasib menyebelahi aku kan..hehe...
 
Aku memang kagum dengan ofis diorang.  Santai je. Datang kerja pun memasing pakai casual je.  Ye la company advertising macam ni kan, mana boleh nak semak-semak sangat kepala.  Tak keluar idea yang kreatif tu kan.  Work station pun sempoi je.. Suka aku tengok. Kalaulah ofis aku boleh buat macam tu..memang best beb...
 
Yang penting aku dah guna tiket wayang tu ==>http://shilazizi.blogspot.com/2012/01/dating-time_05.html Tengok cerita Papa...I Love U!!
 
 

No comments: