Column

Monday, October 31, 2011

Weekend yang mengujakan!!!

Korang tau tak, last weekend adalah antara weekend yang best bagi aku.  Tau kenapa?  Sebab ada perkara yang aku tak sangka berlaku dalam hidup aku, dah pun berlaku. Ha, korang jangan fikir pasal benda kenkawin ni ek. Takde kena-mengena. No such things!!
 
Sebab PERTAMA:
 
Aku dengan Gendut tak bercako (gado) dah sebulan.  Hooray!! Memasing semakin membesarkan...(Huh, gila pe? Tetiba cakap semakin membesar, macam baby pulak!) Semakin matang ler.  Almaklumlah, kitorang ni pantang bersua...thru phone pun leh gado..bak kata Gendut, memang tak sah kalau kitorang tak gado..hehe...
Happy je aku rasa hidup aku.  Sesangatlah best!!
 
Sebab KEDUA:
 
Aku jumpa bff aku setelah sekian lama (more than 5 years kot) secara kebetulan time aku kat kepci.  Diulang, secara kebetulan je k.  Maknanya, kalau aku takdok kat kepci time ni, memang tak jumpalah dia ni.  Sokmo tukar nombor tepon.  Memang mood aku time tu tengah swing tapi lepas je jumpa dia, terus mood aku :) happy (I feel good!). Mood tu membawa sampai ke malam wei. Semakin sihat aku tengok dia...
 
Sebab KETIGA:
 
Pasal bff aku jugak ni...(sila jangan muak baca pasal bff aku ye ;) winking) Dia kawin last Sunday kat Shah Alam.  Dalam geng bff camping aku @batch aku dulu, sekarang ni cuma tinggal aku & Abe (sebab KEDUA yang kat atas nun) je yang still single (aku sxa...paham dak? Kalau korang sambil baca pun dah kerut seribu dahi tu, tau dah aku korang tak paham apa sxa tu. Maknanya single but not available..don't be confuse anymore ha..).  Untuk pengetahuan korang gak, akulah satu-satunya bunga dalam geng bff camping tu..
 
Ni aku listkan senarai bff camping (trainer & fasilitator) aku:
 
O:-) angel  Boy (pengantin baru..selalu jadi kem komandan yang berhati perut dan simpati dengan peserta)
 :x lovestruck   Shila (aku ler tuh...kekadang je jadi kem kom tapi agak ganazzz....skang ni kan mood falling in love dengan
       Gendut...dulu sume single..hihi...)
 >:) devil   Alep (antara insan terkejam time camping...sokmo budak kena buli dengan dia...buli cara baik tau...kaki riki line 
       baru)
 :O) clown Asler (selalu je nak nyanyi lagu 'kodok ngorok')
 >:P phbbbbt   Kong (leh tahan gak idea-idea busuk dia nih)
 B-) cool   Jempol (selalu je nak cover macho..even time ngajo bebudak)
 &lt:-P party Abe (gila-gilanya pale hotak...teringat pulak aku pasal cekodok keropok..ahakzz)
 
Mish u guys so badly...
 
 

2 comments:

Miss Brenito said...

minta izin follow yer.. klu ade mase jenguk la sy pulak

SHILAZIZI said...

tq ek :-)
saya dah jenguk blog intan pun..