Column

Wednesday, October 5, 2011

ADA SARANG LABAH-LABAH YANG BESAR KAT SINI!!!

Uhuk..uhuk...
Wohoo!!! giler ah..Sesak napas aku sampai terbatuk-batuk. Penangan kena redah sarang labah-labah yang besar-besar ni dulu, baru dapat jenguk blog...Bersawang seyh...Lama giler tak update.
Go to fullsize image
Kredit: Pakcik Google
 
Memula sekali, aku nak minta sorry dengan korang yang masih sudi membaca blog di pinggiran ni (macam tajuk lagu  la pulak) sebab lama tak ada cerita baru.  Sebenarnya, sepanjang tempoh blog ni tak berupdate, macam-macam cerit
la TAPI disebabkan ketiadaan mood menghapdet blog ni. Jadinya, semua pun tergantung dalam hati je.  Sesak dada wlampau simpan sensorang...  Hati aku pun dah macam stor rasanya.  (Bukan tong sampah tau sebab aku tak hingin nak simpan menda mengarut dalam hati aku ni..puii) 
 
Dan, sepanjang tempoh blog bersawang jugaklah, aku sangat rajin berjalan-jalan ke blog kengkawan blogger yang lain.  Best je baca entri diorang.  Sendiri punya blog?? Ya ampunnnn....Sampai ke hari ni la baru tebas segala semak-samun, bersihkan sawang segala.
Kredit: Pakcik Google
 
Aku ada terfikir untuk buat entri bersiri means everyday ada entri tentang perkara tu dan tajuk segmen entri tu ialah.....KEJADIAN PAGI INI...ha, ok tak? Sebab entri tu nanti berkisarkan kisah setiap pagi yang aku alami, yang aku nampak, yang aku rasa especially time on the way pergi kerja.
 
Kira ok la kan...even aku tak hapdet blog aku berkurun lamanya (berkurun ker?) tapi kepala masih lagi boleh fikir untuk improvement kan.. ;) winking

2 comments:

mimie1678 said...

hallo shilaaaa.... lambai2... hehehehe...

SHILAZIZI said...

hallo..hallo...hallo akak comey.. lambai balik sambil jengket2 kaki-bajet ramai orang kunun...hehe...