Column

Wednesday, August 1, 2012

Mae Nak..Suspen Je Lebih...



Hari tu aku dapat invitation dari Churp Churp untuk #Churpremiere filem hantu legend dari Thailand, Mae Nak.  1st time aku tengok wayang time bulan Ramadan.  Rasa macam serba tak kena pun ada.  Tapi dah katanya jemputan khas kan, pergi je lah.  Bukan senang nak dapat invitation dari Churp Churp ni. =) Penat aku create cerita untuk join contest Churp Churp ni tau.


Tadaaa.... ni la hasilnya!
Thanks to Churp Churp & Rainfilm 



Q dulu untuk collect tiket

dan sebelum masuk menonton, haruslah.....


Ber'popcorn' dan fish & chip dulu =)




Bagi aku, citer ni takdelah seram mana, cuma part suspen tang hantu nak appear tu je yang buat kita rasa takut.  Filem ni terlampau banyak flash back sampai kengkadang time tengah kusyuk tengok, tetiba back to reality..Eh, eh... Macam tak berapa nak paham sangatlah.  Lagi satu, filem ni dah buat aku boleh hafal some words dalam bahasa Thai dek selalu nau diulang-ulang. Ending kira ok la. Aku bagi 3/5 untuk Mae Nak.


No comments: