Column

Saturday, July 21, 2012

Menang Lagi! Yeah!!! Jomm Party....


Since memang perangai hodoh aku yang sangat suka bertangguh ni, jadinya, baru dapat publish beberapa entri pasal event last week..Banyak weii, dalam draf duduknya.

Aku ni memang suka join contest! Hari tu aku ternampak 1 contest kat Harian Metro pasal Summer Clinique Beach Party 2012.  Tangan pun gatal taip-taip e-mel pastu send kat pihak Clinique (Penganjur la ni).  Aku memang jenis kalau dah sertai apa-apa contest, confirm lupa untuk check status pemenang (padahal selalu je kalah..hahaha...).  Nasib aku agak baik sebab aku memang tak pernah lupa nak check e-mail setiap hari.  24/7 katanya. =) Tetiba aku terbaca:



Yeay! Aku menang!!


Yang bestnya, tang dress code tu- ready to get wet! Yes, I'm ready! Yeehaa...Eh..eh!! Cer tengok aturcara programnya? 


Macam best je kan?? Hmm...

Since aku dapat 2 tiket, haruslah bawa bodyguard a.k.a bff aku selamanya, insyaAllah.. Mr. Gendut.  Bab main air ni pass je kat dia, memang champion!






No comments: