Column

Thursday, July 12, 2012

Chicken Foldover...McDonalds Bagi FREEEE!!!

Mesti korang teruja baca tajuk ni kan? kan? kan?  Hehe...SA lagiiii teruja berbanding dengan korang sebab SA antara peminat setia Chicken Foldover McDonalds ni...

Promosi ni mula ESOK tau!!

Korang beli dulu 1 chicken foldover McD dan korang akan dapat 1 lagi dengan percuma! Promosi ni untuk 1 resit cuma boleh dapat 1 offer je tau.  Nak beli banyak, kenalah beli untuk resit asing-asing. Hehe.. Malas la nak cerita banyak, korang tengok je la gambar kat bawah ni...


Boleh buat hidangan buka puasa nanti. :) Nak tau lebih lanjut? 

Tengok fb McDonalds Malaysia. Cepat tau.  Jangan lupa bagitau kat kawan-kawan yang lain juga.
Post a Comment