Column

Friday, September 4, 2015

Hijabista Junior

Bila mak balik kerja dah penat dan ting tong! Sambil rehat-rehatkan sendi badan, kerjakan anak dulu.  Aisyah pulak diam je bila mak stylishkan dia.  Cayalah anak mak! :)

Hasilnya?

Taraaaaaa.........

Semua style ada...

Mak dia pun biasa pakai cenggini tapi.... Style yang berbungkuih tu, mak dia tak pernah buat sebab dah macam hantu bungkus...kahkahkah....Tengoklah muka Aisyah tu, memacam reaksi ada. Korang tafsir sendiri ye. 


Nota kaki sHiLaZiZi: Bila dah jadi mak ni, baru rasa apa yang mak SA pernah rasa dulu.  Segala masam manis seorang ibu.  Ni baru anak umur 8+bulan ye kengkawan.  Belum masuk setahun lagi.

Post a Comment