Column

Monday, May 6, 2013

Good Good Goodie Bag

Awal bulan ni kan ada hari special untuk kita semua yang bergelar pekerja.  Ha...korang dah baca citer aku menang bowling hari tu?  Itu game sempena Hari Pekerja.  Kali ni nak citer pulak pasal penghargaan yang aku terima.  Walau pun nampak kecik je tapi ingatan tu yang lebih penting, betul tak?  


Taraaaaa....goodie bag for me
Ni kira token untuk semua staf termasuk AKU! =) 


Jarang-jarang ada majikan nak hargai staf dengan buat macam ni kan.. Dapat RM30 lagi tu.  Bukan topup tau tapi duit cash..Alhamdulillah, boleh la buat duit minyak.. 



Nota kaki sHiLaziZi:  Thank you boss!

Post a Comment