Column

Friday, April 26, 2013

SHILAZIZI Dah 28 Tahun


credit to: Mr Google


Semalam genap umur aku 28 tahun.  Terima kasih mak abah sebab melahirkan dan membesarkan aku dengan didikan yang cukup sempurna dan kasih sayang yang membawa hingga ke tahap ini.  Aku nak ucap terima kasih jugak kat semua yang wish thru facebooktwitter, phone call, sms, whatapps, dan wechat; makcik pakcik, adik-adik, kawan-kawan dan Gendut yang wish birthday aku semalam. Moga doa-doa kalian dimakbulkan Allah s.w.t. 

Semalam ada surprise untuk aku by officemate yang join untuk lawatan ke Port Dickson.  Dalam bas, diorang boleh pulak menyanyi reramai sekali dengan mak-mak datin ni.  Aku macam..eh..eh...terkejut pun ada, happy tu haruslah kan...tak tau nak kata apa.  Diorang semua memang sporting.  Terasa macam zaman aku belajar dulu lah pulak. Diorang bagi hadiah pulak lagi...tapi semua makanan..hahaha...nak suruh aku cepat membesar la tuh! 


*cedok dari instagram 
Me in purple...
kat belakang tu, anak pokok yang aku tanam. 
Semoga membesar dengan sihat... =)


Lagi best bila ada program penanaman pokok di tepi pantai kat Port Dickson tu. Pokok yang aku tanam, aku bagi nama 'The 28th'. Haruslah lepas ni kalau pergi PD, aku mesti singgah tengok progress pokok tu. 


Kawan-kawan belanja makan cendok kat Teluk Kemang.


Mak wish by phone call. Mak pesan jadi anak yang solehah, jangan tinggal solat, ubah perangai sebab dah nak jadi isteri orang.  Jangan malas-malas, belajar masak.  Ha, banyakkan pesanan mak! Bab ubah perangai tu yang tak tahan.  Aduhh... Baik mak, kaklong cuba yang terbaik.  Terima kasih mak!

Pastu angah pulak wish siap ada Video birthday wish and suruh aku nari-nari sekali...adoyaii...tapi cute.. thanks ngah.

Last sekali hadiah terbesar aku malam tadi!


Hidangan special!! Hahaha...



Spend time with my baby michelin...Sharifah Nur Amani

Pantang nampak kamera! Bersembang je dia dengan aku...Non-stop... Very talkative, walaupun aku tak paham apa yang dia cakap tapi layankan aje...Ni baru anak angkat, kalau anak sendiri camnelah gayanya ek...hahaha...

Nota kaki sHiLaziZi: Terima kasih buat semua yang sedia mengingati 25 April as my birthday! Thank you all!! =)

4 comments:

Miss Brenito said...

Happy Birthday To You. Wish u happy life

SHILAZIZI said...

Miss Brenito: tq kak..insyaAllah...amin =)

Tammy said...

happy birthday dear <3

SHILAZIZI said...

Tammy Miu: tq dear :)