Column

Thursday, December 8, 2011

Aku dah GEMUK!!! Tak caye?? Tengok ni...

Time aku jenjalan dengan adik-adik aku, ternampak la Taman Fantasi kat tetengah foyer VIVA HOME tu. Ni 1st time aku datang sini tau. So, lepas ni takde la malu kalau orang tanya pasal Viva lagi. Bukan kereta VIVA tu ye...yang tu aku dah lama tau.
 
 
Fantasy de VIVA
 
Rasa macam aku masuk dunia kartun la pulak. Trengg...Siap ada cendawan bagai..siap dengan bidadari lagi...Biasalah aku kan kaki bergambo...pantang ada tempat best, mesti nak snap punya.(alah, kengkadang tempat tak best pun jadi jugak) So, pe lagi kan..Let's!! Terus teringat gaya-gaya fotogenik model depan kamera (walaupun kamera aku cuma kamera henpon je).
 
Korang layan je la ek picca yang ala-ala sengal bagai model ni....echewah!!
 
 
tengok tangan?? gemok aku skang... 
 
Baru aku terperasan bila tengok tang tangan tu..uish...nape besau sangat lengan aku?? aku dah gumokkkkk!!! Yes! Memang pun nak macam ni.  Takde lah kurus bebeno kan. Really like it. Bangga ni..(kembang kempis hidung..)
 
Adik boleh 'pause' lak kejap sebab nak bergambo punya pasal
 
Mamat berdua ni memang boleh tahan jugak bab ber'camwhore' ni.. 'on' aje..Gambar haruslah happy ye dak? Almaklumlah baru lepas mengurut badan.  Gila best! Murah lak tu.
 
Budak kecik yang tak tau nak duduk diam-diam..
 
Kesimpulan untuk hari itu, sangat best berjalan dengan 2 hero kecik aku ni...Thanks to Mr Photographer..siapa lagi kalau bukan si Gendut aku tu...Dia rela je jadi jurufoto aku sebab dia tau aku ni kaki gambo...hehe...
 
 

No comments: