Column

Thursday, December 29, 2011

Majlis Makan Malam @ 70's

Biasalah kan bila dah hujung-hujung tahun ni.  Macam-macam program nak dibuat untuk menghibur diri yang dah penat mencari rezeki sepanjang tahun ni kan.  Tak kurang ofis aku pun sama.  Adalah annual dinner untuk staf.  Tema 70's.  Yang bestnya 99% semua ikut tema.  Memacam ragam gaya boleh tengok time ni. Aku ber'camwhore' sensorang je.  Malas pulak nak amik gambo orang lain.  Sikit-sikit tu adalah..Aku baju takde tajaan memana hokei!! Baju sendirian berhad.
 
 
70's ke?
baju polka dot, seluar kembang bawah, spec beso gajah, skaf mak aku time muda, kasut harus platform..
(hey, I buat research tau nak godek attire ni sume tau...bukan main haruk je)
 
memacam gaya ada dek non!!
 
 
Bab makan kira ok la sebab sempoi je..ala western la jugak..yang penting ada aiskrim!!
 
Malam tu kiranya aku bertuah la sebab menang lucky draw. Hadiahnya?? Hmm....
 
 
Iron man!! Eh, takde la..ni seterika zaman 70's la ni..berat amettt...
tapi bila balik rumah, mak aku dah cop dulu...hahaha...suka dia dapat seterika macam dulu-dulu ni
 
Banyak giler hadiah malam tu...ada la dekat 70 hadiah...termasuk penginapan di hotel, tv lcd 32'', oven, vakum and....banyakkkkkk lagi. Yang penting bagi aku, aku happy malam tu. Dinner yang sempoi tapi grand...Enjoy!!
 
 

No comments: