Column

Thursday, December 15, 2011

Aku Kena Tampar!!!

 
Pergh...1st time ni aku kena tampar ni..Sakit siott!! Tak sangka pulak aku sesakit ini.  Dah la balik kerja semalam naik motor je.  Abah aku amik. Time tu hujan lebat sangat. Nasib abah bawa baju hujan lebih. Aku boleh pakai raincoat je. Seluarnya tak mboh sebab aku pakai baju kurung.  Karang seluar ke mana kain ke mana kan..hehe... Rela je la basah dari paras peha ke bawah..hmm..
 
 
Time gerak dari ofis aku, hujan baru renyai-renyai je.  Orang kata apa tu?? Gerimis?? Ha, macam tu la lebih kurang. Sampai tengah jalan, hujan tetiba lebat selebat-lebatnya sampai membasahkan apa yang tak patut basah...ooppss...takmo citer lelebey part tu.  Yang aku nak bagitau, dalam perjalanan tu aku kena tampar! Tau tak korang air hujan yang turun macam batu..kelepok..kelepok...sebijik-sebijik jatuh kat muka aku. Macam kena penampar je weih...Padahal pakai helmet kot tapi tetap kena kat muka aku.  Pedih tak terkata wei.  Abah pulak bawa laju.  Dalam laju tu pun, kitorang 2 beranak still boleh bersembang macam naik kereta. Hahaha...sangat sempoi. Nasib nak dekat sampai rumah aku, hujan dah berhenti.
 
Post a Comment