Column

Wednesday, March 2, 2011

Saya ingin Menonton Filem World Invasion: Battle Los Angeles!


Genre: Aksi
Pengarah Filem: Jonathan Liebesman
Pelakon: Aaron Eckhart,
Michelle Rodriguez, Ramon Rodriguez,
Bridget Moynahan, Ne-Yo, Michael Pena

Sinopsis: Untuk beberapa tahun, terdapat dokumentasi kes-kes penemuan UFO di serata dunia – Buenos Aires, Seoul, France, Germany, China. Akan tetapi pada 2011, apa yang hanya merupakan penemuan sahaja untuk seketika waktu dahulu, kini menjadi realiti yang menakutkan apabila Bumi diserang oleh kuasa-kuasa yang tidak dikenali. Semasa penduduk dari serata dunia melihat kejatuhan bandar-bandar terhebat di dunia, Los Angeles menjadi tempat tumpuan terakhir untuk pertempuran yang tidak diduga. Kemenangan bergantung kepada staf sarjan Marine (Aaron Eckhart) dan platun barunya untuk bertempur dengan musuh yang tidak seperti mana-mana yang pernah ditemui sebelum ini.... "

Aku suka jugak nak tengok filem perang macam ni.  Lama dah tak tengok.  Filem ini akan mula ditayangkan di pawagam terdekat pada 17 Mac 2011. Butiran lanjut mengenai filem ini boleh didapati kat sini

Lagi sekali aku harap dapat tiket free dari ManggaAd.  Aku bab free ni memang suka.  Lagi-lagi filem genre macam ni, kalaulah aku dapat tiket memang ni filem pertama genre sebegini yang aku tengok kat wayang.  Mesti best giler lah!!

Ada lagi!  Kalau ulasan menarik dapat pulak hadiah-hadiah ni..


Dah macam set untuk McGyver pulak..

 Apa lagi? Jomlah pergi nonton sesama...

Post a Comment