Column

Thursday, March 3, 2011

Earning Churp Churp


Aku ni tak adalah taksub sangat nak earning ni kan..Tapi aku sangat suka tengok avatar burung biru yang comel ni. So, aku bolayan la bab earning tu.  Tau-tau je ada earning jugak.  Kira ok la walaupun tak banyak.  As long as aku ada jugak earning walaupun sikit.  Tak sangka pulak earning aku ada jugak melebihi seringgit (RM 1.00).  Walaupun itu cuma earning yang datang dari campaign assignment yang Churpchurp hantar dan aku tweet dan aku terima hasilnya..(Agak-agak korang paham tak ayat ni??Ngehh...) 


Campaign Assignment yang dah buat dan dah approved


Dapat jugak RM 1.06 kann

Dan alhamdulillah bila sekarang aku selalu terima assignment dari ChurpChurp ni tak putus-putus.

Post a Comment