Column

Tuesday, March 15, 2011

Battle Los Angeles: Thumbs Up!!!

Giler best ar!!  Memang terbaiklah filem ni.  Aku yang tak suka cerita perang asalnya pun terus jadi tersuka pulak gara-gara filem ni.  5 bintang aku bagi.  Aku syorkan korang semua pergilah tengok.  Sangat-sangat best.  Selalunya cerita lebih durasi 90minit membosankan tapi bagi aku filem ni tak langsung.  Best sangat-sangat...

Bayangkanlah, punya sedap tengok aksi lawan-lawan diorang sampai tangan aku dok je dalam pop corn cup tu.  Tak gerak dah.  LOL..Penyudahnya, Mr. Gendut aku yang habiskan.  Hampes tull!!

Thanks ManggaAd sebab bagi aku tiket preview ni..
Post a Comment