Column

Thursday, November 26, 2015

Banyak Sangat Port Bergambar...Mak Suka!

SA janji ni post terakhir holiday ke Melaka..hihi...jangan marah haaaaaa....

Terlalu banyak port nak bergambar.  Gila jadinya.  Kalah anak, maknya bergambar macam bebudak.  Kalau korang datang sini pun mesti korang jadi budak-budak jugak. Hehe...


Mak Aisyah ditelan jaws!


Fefeeling menyelam ke dasar laut...macam astronaut pun ada jugak ni.



Cantikkan akuarium kat belakang tu...rasa nak bawa balik je..tenang wei tengok hidupan laut.

Gendut amik gambar ikan-ikan yang ada.  Cantik! Dah la ikannya spesis pelik-pelik, pastu angle gambar Gendut amik pun cantik jugak.  Ada talent rupanya pakcik tu.





Ni pun ikan tau. Namanya Rock Fish. Rupa sebijik macam batu.
Post a Comment