Column

Sunday, August 14, 2011

Berbuka Puasa: Majlis kat opis jer...

Ni 1st time aku hadir Majlis Berbuka Puasa untuk Ramadan 1432H.  Tu pun tak jauh mana pun, kat opis aku je.  Bajet tak berapa banyak kot. Rate yang aku boleh bagi, 3 dari 5.  Tempat solat memang kelas.  Bukan selalu nak mengimarahkan lobi opis aku tu.  Lepas tu makanan memang superb la. Ada kambing panggang, ayam bakar, kuih, buah, mee jawa, ikan bakar segala.  Memang kenyanglah.  Lagi macam tak caya je, bila aku pun sama melantak kambing panggang tu.  (Aku tak berapa makan kambing sebenonye...).  Penangan sos black pepper yang giler sedap. Sayangnya aku kena balik sebelum solat tarawih atas sebab-sebab yang tak dapat dielakkan.  Sorry la geng, takde gambo nak upload sebab kamera takde.  Mood: happy bila makan sampai kenyang & sedih :-( bila tak dapat tunggu sampai habis majlis.  Aku jarang tinggalkan majlis sebelum selesai majlis tu.  

Lepas ni tak tau majlis berbuka puasa kat mana pulak..hrmm... Ada yang nak jemput aku join buka pose tak??