Column

Wednesday, August 3, 2011

1st Time Berbuka dengan Family!!

Sangat teruja hari ni untuk balik cepat sebab hari ni aku dapat berbuka puasa dengan family kat rumah.  YahooO!!!  Walaupun hari ni dah hari ke-3 puasa tapi baru hari ni la aku dapat berbuka kat rumah sebab 1st & 2nd puasa, aku kerja kan...Berbuka kepci ler dengan kengkawan yang lain. 
Hati terasa nak telefon mak kat rumah.  Nak tanya apa juadah berbuka tapiii....tak payah la kot.  Baru surprise kan..hehe...  Tak sabar tunggu 4.30 petang ni..Dah la kat ofis ni sejuk macam kat kutub utara (macam la aku pernah jejak kaki kat kutub utara nun...) Sampai dapat flu la aku ni.  Tak sabar ni. Nak thumbs out..vroommm!!! 
Post a Comment