Column

Sunday, June 10, 2012

Bunga..Burger..Birthday..3B

Huh, kenangan terlampau banyak dalam hidup aku ni. Yang pahit, yang manis, semua ada.  Saat aku sambut hari lahir yang ke-27 pun ada kenangan yang tersendiri.  Huh, dah 27 umur aku??? Umangai! Tuanya...

Aku sebenarnya hampir terlupa hari tu birthday aku.  Malam menjelang 25 April, Gendut datang umah. Time tu hujan lebat.  Korang tau dia datang untuk apa? Dia kata dia nak jadi orang yang pertama wish birthday aku.    


Dia datang semata-mata nak bagi bunga ni!! 
So romantic! 

Tak sangka aku dia ada jiwa bunga-bunga camni.  Katanya, belum cukup bulan, so, bunga sekuntum je.  Nanti dah ujung bulan baru dapat hadiah beso sikit.. Apalah agaknya kan...


Esoknya, aku dapat perfume dari member ofis aku as my birthday gift.

Ni time dah hujung bulan, punya jauh dia ajak aku jenjalan..rerupanya, seperti yang dijanjikan.. Jeng..jeng...jeng...


Giant burger@YB Burger, Shah Alam 
(Model: Bakal adik ipar den ler..sebab birthday dia sama bulan dengan aku)
Memasing dapat sorang sebijik.  Hambek!! Makan sampai sudah!

Tapi burger ni tak boleh lawan burger yang ini. Apa pun, thanks so much Gendut sebab nak membesarkan badan saya macam badan awak. 

Hadiah yang paling best bila mak abah wish ler kan.. Kata-kata semangat dan nasihat sampai terlekat dalam jiwa aku.  Apa yang mak abah wish kat aku?  Biarlah aku simpan sensorang ek.. Hadiah yang tu takmo share. Kedek sikit...kekeke...

Hidup penuh dengan kenangan memang masyuk..Bahagia weih... =)



No comments: