Column

Wednesday, January 12, 2011

Selamat Hari Lahir Mak!!!

Tahun 2011 sambut birthday mak yang ke-48 ala kadar je. Tak ada kek. Cuma bawa mak celebrate kat luar je. Makan kat kedai makan (ye lah kan, xkan makan kat kedai tayar pulak...ahakzz). Tu pun in advanced (birthday mak 12 Januari).  Tau tak pasal apa?? Pasalnya aku terlupa yang 12hb. ni hari jadi mak akuuuu!!!

Boleh pulak lupakan??

Nasib baik aku dah buat reminder kat komputer ofis aku. Tu pasallah tak tempah kek.  Aku tak nak beli kek readymate takut tak sedap.  Lagipun family aku bukannya makan sangat kek-kek ni.  Sebiji kek tu, 1 family cuma makan sepotong je. Kan membazir namanya. Itu yang buat aku nak tempah cupcake tu. Cupcake memang laku. Semua suka.

Telan air liur je la...nyum..nyum...

Yang penting ada celebration walaupun kecik-kecik aje...Semua family member ada except adik aku yang no.3, Achik sebab dia di luar kawasan (further study kan).

Sorry la ye sebab kualiti gambar kurang memuaskan...just enjoy k...

Mak, abah, angah, adik

Insan yang diraikan...mak tersayang...Puan Noriha binti Ahmad


Fotografer aku: si Abang...



Mesti korang tercari-cari gambar aku kan3??? Hehe..memang takdo lah..sebab...aku fotografer UTAMA!!!
Ni kan majlis untuk family aku, so, aku tak payah la nak bergambo kan..

No comments: