Column

Monday, March 19, 2012

Pengubat Lara...Cuci The Musical Last Kopek...

Di kala terpaku di pintu duka masih ada lorong-lorong cahaya...Ecewah...sempat nak berpuitis bagai..hehe....
Aku tengok teater Cuci last week. Tu je sebenarnya yang aku nak bagitau.
Korang pun tau kan..Aku baru je lepas hadapi ujian Allah http://shilazizi.blogspot.com/2012/03/banjir-lumpur-melanda-aku-trauma.html Hmm...trauma pun tak hilang lagi. Asal hujan je, aku dah berdebar.  Semalam, air naik lagi tapi family aku bernasib baik sebab rumah aku tak kena.  Kesian sangat dekat family yang kena musibah 2 kali tu.  Hampir sampai ke rumah aku air tu tapi nasib baik hujan berhenti lepas 2 jam turun lebat.
 
 
Firstly, aku nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasih kat kementerian sebab sangat menghargai staf yang dah bertungkus-lumus bekerja especially untuk Program Karisma NGO yang diadakan 4 Mac 2012 lepas.  Kitorang dapat tiket tengok Cuci The Musical Last Kopek sorang satu.  Nasib aku agak baik sebab bos tak nak pergi so tiket dia bagi aku.  Kebetulan adik aku si Kak Chik pun ada kat ofis aku so dia pun dapat 1.  Lepas tu, last minute dapat lagi 1 tiket sebab ofismate aku ni tak minat teater. Rugikan dia?? Hehe... Total dapat 4 tiket.  Aku tak fikir lain dah.  Yang aku fikir bawa adik-adik aku je.  Kira upah diorang la lepas penat cuci rumah dan buang lumpur.
 
 
My beloved botak ever... =)
(Amik guna henpon canggih je...hikhik...)
 
Aku duduk dengan adik. Abang dengan Kakcik dok tang lain.. Tapi tetap best seat. Apa yang boleh aku cakap pasal Cuci ni...Best! Memang best! Buktinya? Aku gelak non-stop sebab lawak diorang yang sangat happening! Aku yang mengantuk pun boleh hilang mengantuk asyik dok gelak je. Memang rugi sesangat sesapa yang tak tengok ni especially yang dah dapat tiket macam aku ni. Tiket FREE!! Ni la 1st teater yang aku repeat tengok. 
 
 
 
Aku repeat kali kedua...adik sweet ni yang belanja...Thanks Syafalicious
(double chin!! haiyooo...)
 
 
 
Yang buat aku sangat happy time Cuci ni bila adik-adik aku happy siap minta repeat teater lagi lepas ni. Jawabnya kakak korang ni kena kumpul duit bebanyak dulu la sebab kalau nak tengok teater duduk seat yang depan stage baru puas tengok.

Once again, thank you very much kepada semua yang menggumbirakan hati saya dan adik-adik saya... =)


No comments: