Column

Monday, December 31, 2012

My Chances??




Semua orang dapat peluang yang berbeza-beza.  Aku juga begitu.  Kalau dulu aku lihat peluang tu dengan sisi yang lain, sekarang aku lihat dari satu sudut yang lain pulak.  Dulu tak berapa nak matang tapi sekarang insyaAllah, tahap kematangan tu dah semakin meningkat seiring peningkatan usia. Ahaks. Nampak nau dah makin tua ko Shila! 

Macam kata-kata kat atas ni kan, 'Peluang bukan hanya untuk baiki kesilapan tapi untuk menentukan nilai sebenar sebuah kesilapan itu'.  Mungkin ada hikmahnya aku terima peluang kedua ini..

Biarlah orang nak kata apa tentang aku, yang penting aku tahu hala tuju hidup aku di tahun baru 2013 yang bakal menjelma beberapa jam lagi...Even perubahan telah aku lakukan sejak masuk tahun baru 1434Hijrah lagi...
Post a Comment