Column

Monday, January 9, 2012

Papa...I Love U!!!

 
Rezeki yang ada, elok share sesama kan..nak lagi afdal, share dengan insan tersayang. Macam yang aku buat dengan adik-adik kesayangan kan..hehe..(masuk lif tekan butang sendiri..ahakzz) Kan aku dapat tiket movie free 2 keping kan.. http://shilazizi.blogspot.com/2012/01/menang-lagi_09.html Memandangkan last date 31.12.2011, haruslah gunakan sebaik-baiknya kan.. Aku bawa adik-adik aku pergi tengok movie kisah kekeluargaan..Moral nya supaya diorang boleh jadi anak-anak yang lebih baik lepas ni. 
 
Actually, aku bagi diorang pilihan sama ada nak tengok Alvin The Chipmunk atau Papa..I Love U!! Keputusan undian memihak kepada Papa...I Love U!! Aku ada 2 tiket je, so, aku tambah lagi 2 tiket untuk bebudak 2 orang tu. Excited diorang tengok movie..Almaklumlah, ni 1st time tengok wayang katakan. Hmm...
 
Bagi aku cerita ni agak membosankan. Bayangkanlah aku tengok start 3.10...tetiba aku rasa macam dah lama sangat..aku pun tengok jam, ha!! baru kul 3.45?? Biar betik? Lama lagi nak tunggu abis ni. Udahler sejuk dalam tu. Adik-adik aku pun merungut bosan..Ni dah kali ke berapa entah aku tersalah pilih movie bila dapat tiket free..Sadis betul! Yang best cuma lebih kurang 10 minit terakhir dan yang membuat cerita tu hidup aku rasa, cuma adik Mia Sara sorang je. Tanpa dia memang cerita tu tak ada color langsung.
 
~Tamat~

No comments: