Column

Friday, November 19, 2010

Saya ingin menonton filem The Social Network!!

Tukang sponsor tiket..kalau aku antara insan terpilih la
Tak dapat tiket free, kena la minta Mr. Gendut sponsor

"Ingin mengetahui bagaimana Facebook bermula? Filem ini menceritakan bagaimana, seorang mahasiswa Harvard dan genius dalam pengaturcaraan komputer, Mark Zuckerberg membina rangkaian sosial dunia yang merevolusikan komunikasi. Antara pelakon-pelakon terkenal adalah seperti JESSE EISENBERG, ANDREW GARFIELD, JUSTIN TIMBERLAKE, ARMIE HAMMER and JOSH PENCE, dan ramai lagi. Filem ini adalah berdasarkan sebuah buku bertajuk "The Accidental Billionaires" oleh Ben Mezrich. Filem ini akan ditayangkan di pawagam mulai 2 Disember 2010!".  Kalau korang nak review lebih, boleh tengok kat website rasmi filem ni.

"You don't get to 500 million friends without making a few enemies"

Aku kan hard core facebooker. Jadi, The SOCIAL NETWORK adalah antara filem yang MESTI aku tengok. Tambah pulak ada Justin Timberland Timberlake dalam tu. For sure, filem ni jadi WAJIB untuk aku. Plus, ada bonus untuk peminat filem ni kalau diorang ada akaun ManggaAd  So that, diorang akan dapat tiket FREE!!. Consider  ManggaAd belanja tengok wayang la tu kan. Aku bab free2 ni memang suka.. Auww!!

Now, wait for the free ticket!!!!!... Hopefully I'll get it.  Tak dapat yang ManggaAd sponsor, Mr. Gendut sponsor pun ok la kot kan..LOL...

No comments: