Column

Tuesday, September 21, 2010

New World!!!

Welcome to me!!! 
Eceh....macam baru belajar buat blog je kan aku ni. Padahal, sebelum ni aku dah pernah ada blog dah tapi maklumlah aku ni bukannya pandai sangat bab-bab edit-mengedit (ada ke frasa ni dalam Bahasa Malaysia???) ni. Jadi, aku pindah ke alam baru ni sebab aku tengok blogspot ni lebih mudah (yang sebelum ni agak complicated sikit especially untuk orang yang macam aku ni (rabun skit bab multimedia dan IT ni. bukan buta IT ok!!). Kat sini blog aku yang lama.

Tujuan aku buat blog ni pun bukannya apa. Sekadar nak isi masa lapang dan curahkan apa yang terlintas kat kepala aku ni je. Yang penting untuk share dengan kawan-kawan yang sudi baca dan dapatkan sikit pendapat/buah fikiran/komen atau apa-apa je sebagai respon kepada setiap tajuk yang aku poskan kat blog ni. 

Okaylah, cukup dulu setakat ni. Ni kan baru intro. Intro atau pembuka kata ni tak boleh panjang-panjang sangat, nanti korang semua muak nak baca, betul tak??? (sambil korang semua angguk-anggukkan kepala...hehehe).

Aku nak sambung tengok drama 'Epilog Syurga Cinta'. Minggu ni minggu akhir. Tak boleh ketinggalan ni. Nanti aku cuba poskan entri pasal cerita ni ye. Suka sangat tengok cerita ni. Okaylah drama dah mula. Bye. Salam.


2 comments:

BUNGA said...

Salam ziarah dr UK..
saya blogwalking..

slmt hari raya :)

SHILAZIZI said...

Hai Bunga!!
Excited ni coz u'r the 1st one yg komen blog ni.
TQVM...
Selamat Hari Raya..