Column

Monday, December 6, 2010

Bila jammed je sesak...bila sesak je jammed!!

Aku bengang betul bila hari-hari di tahun hijrah 1431 ni dipenuhi dengan kesesakan lalu lintas. Merosakkan mood aku jer..hrmmm...

Jammed hari Sabtu (4.12.2010)
-Ni kira salah sendiri la. Sape suruh keluar dari rumah pukul 12 tengahari. Tu la yang susah kalau nak bergerak ke mana2 kena ajak orang lain. Suka betul salahkan orang lain kan...(Tapi memang betul pun..) Setiap kali ajak orang lain mesti aku yang lambat and lastly aku cancelkan plan bila dah setengah jalan...Jammed kat highway Seremban. Aku nak pergi kenduri umah kawan aku kat Seremban tapi penyudahnya dah sampai Seremban, mood pun dah hilang...Balik je la..buang duit minyak dan tol je..hampeh!!

Jammed hari Ahad (5.12.2010)
- Pagi2 aku dah terlambat bangun. kul 7pg baru bangun. Aku terus shoot ke Dataran dalam kul 7.10pagi. Kena pulak amik Mr. Gendut kat Cheras. Jam 7.50pg baru dia keluar rumah. Perghh...tu je aku dah bengang. Sampai Dataran kul 8.10pagi. Tak sampai pun setengah jam dah ajak aku balik sebab sakit kepala katanya. Aku nak hantar balik, dia taknak pulak. Nak ikut aku pergi buat passport. Dah tu ikut lagi pergi kenduri Abg Toi. Dia dok je dalam kereta sepanjang hari sampai balik.
Aku gila geram arr.......Dah la jalan jammed gila kat Jalan Tun Razak, Highway Sg. Besi, Depan Jusco Maluri...Tensionnyeeeeeee....

Jammed hari Isnin(6.12.2010)
- Ni jammed dari Tmn. Connaught Cheras sampai ke Subang agaknya sebab ada accident. 2jam aku dok dalam jammed tu. Penat badan je. Nak g kerja pun dah buat spoil mood aku..

No comments: